SOLYP Event Partner of the 15th Annual Conference of Strategic Management

Wednesday, 13. May 2015

"From trend to strategy – Seeing further, acting sooner" – under this motto, the 15th Annual Conference of Strategic Management by Horváth & Partners took place last Thursday in Stuttgart, one of the most renowned strategy events in Germany. Among the distinguished speakers were representatives of Tesla Motors, DekaBank, and RECARO Holding as well as the energy provider EnBW, one of our SOLYP3 customers. As event partner, we were delighted about the great interest and positive feedback which we received from participants at our stand.

A detailed follow-up report to the 15th Annual Conference of Strategic Management can be found on our blog. Enjoy!

15. Jahreskonferenz Strategisches Managemen 2015 Solyp Stand

„Klein, aber fein!“—Unter dieser Prämisse findet seit nun mehr vier Jahren der SOLYP-Strategiezirkel, unsere exklusive Kundenveranstaltung, statt. Damit möchten wir Strategieverantwortlichen die Möglichkeit bieten, sich in kleiner und persönlicher Runde mit Kollegen aus unterschiedlichen Branchen auf fachlich hohem Niveau auszutauschen und untereinander zu vernetzen. Unsere diesjährige Einladung nach Frankfurt am Main wurde denn auch gerne wieder angenommen. - See more at: http://www.solyp.com/de/news-und-aktuelles/solyp-blog/item/858-nachbericht-zum-4-strategiezirkel-am-13-oktober-2014.html#sthash.uS8IJBSg.dpuf