SOLYP Sponsoring Annual Conference of Strategic Management by Horváth & Partners Once Again

Tuesday, 17. May 2016

“2020 is not far from now. Businesses are taking decisions today that will affect their performance in 2020.” With these words, Tim Wolf opened the 16th Annual Conference of Strategic Management by Horváth & Partners in Stuttgart on May 11th, 2016. The conference showed impressive examples of how strategy work has changed companies in the way they think, align their business models, and succeed in the marketplace. The first-class speakers included Chef Strategy Officers and board members of Media-Saturn Holding GmbH, Bosch subsidiary BSH Hausgeräte GmbH, DEKRA SE, and AXA Konzern AG, as well as Prof. Dr. Thomas Hutzschenreuter of TU Munich and Ibrahim Evsan, a thought leader in social media and digital leadership.

As an expert in digitizing strategic management processes, SOLYP Informatik GmbH supported the conference yet again as official event partner.

Read the whole follow-up report on the 16th Annual Conference of Strategic Management on our blog!

„Klein, aber fein!“—Unter dieser Prämisse findet seit nun mehr vier Jahren der SOLYP-Strategiezirkel, unsere exklusive Kundenveranstaltung, statt. Damit möchten wir Strategieverantwortlichen die Möglichkeit bieten, sich in kleiner und persönlicher Runde mit Kollegen aus unterschiedlichen Branchen auf fachlich hohem Niveau auszutauschen und untereinander zu vernetzen. Unsere diesjährige Einladung nach Frankfurt am Main wurde denn auch gerne wieder angenommen. - See more at: http://www.solyp.com/de/news-und-aktuelles/solyp-blog/item/858-nachbericht-zum-4-strategiezirkel-am-13-oktober-2014.html#sthash.uS8IJBSg.dpuf