SOLYP Strategy Circle Celebrating 5th Anniversary

Thursday, 21. April 2016

For the fifth time already, strategy professionals from different industries met at the SOLYP Strategy Circle in Frankfurt am Main last Thursday to network and share their knowledge, experience, and ideas in a small and familiar setting. As keynote speakers, Janina Kaiser of K+S Group and Mirko Rajs and Marcus Schueler of the consulting firm MHP offered valuable insights into the strategy work of their organizations sparking fruitful discussions among the participants.

Read the whole follow-up report on the 5th Strategy Circle on our blog.

„Klein, aber fein!“—Unter dieser Prämisse findet seit nun mehr vier Jahren der SOLYP-Strategiezirkel, unsere exklusive Kundenveranstaltung, statt. Damit möchten wir Strategieverantwortlichen die Möglichkeit bieten, sich in kleiner und persönlicher Runde mit Kollegen aus unterschiedlichen Branchen auf fachlich hohem Niveau auszutauschen und untereinander zu vernetzen. Unsere diesjährige Einladung nach Frankfurt am Main wurde denn auch gerne wieder angenommen. - See more at: http://www.solyp.com/de/news-und-aktuelles/solyp-blog/item/858-nachbericht-zum-4-strategiezirkel-am-13-oktober-2014.html#sthash.uS8IJBSg.dpuf